opdrachtgevers
Deze klanten maakte ik blij
Een idee krijgen van wat ik tot nu toe gedaan heb en voor wie? Bekijk hier eerder werk voor diverse opdrachtgevers.
Vier dagen per week heb ik het geluk in dat prachtige gebouw aan het IJ te werken. Als hoofdredacteur ben ik er verantwoordelijk voor de online contentstrategie. Op dit moment zijn we druk bezig met een nieuwe site.
Bij IFFR ben ik Online Editor: ik schrijf blogs, zorg ervoor dat de website op orde is, beheer alle social media kanalen en verzend nieuwsbrieven.
Bij ITGWO ben ik verantwoordelijk voor de teksten die je leest op de website en social media, in de nieuwsbrieven en persberichten en in het programmaboekje.
Voor Cubiks, een HR-adviesbureau, vertaalde ik hun grote kenniskapitaal - dat doorgaans verstopt zit in de hoofden van de onderzoekers - naar hapklare teksten.
Ik was inhouse copywriter bij Pakhuis de Zwijger en zorgde dagelijks voor content op de website (programma’s en updates) en in diverse nieuwsbrieven.
Ik zorgde voor aantrekkelijke SEO-proof teksten voor de website van dit audioverhuurbedrijf, waardoor het aantal bezoekers en de conversie aanzienlijk zijn gestegen.
Voor Ikbenfrits haalde ik mijn diploma tot hypotheekadviseur, zodat ik de kennisbank van de website kon vullen met begrijpelijke SEO-proof teksten.
Voor VSBfonds interviewde ik directeuren van culturele instellingen die dankzij dit fonds mooie dingen hebben kunnen verwezenlijken. De interviews verschenen op de website en social media.
Ik leidde de eindredactie van dit online platform dat in het teken staat van stedelijke transitie en bottom-up initiatieven. Dagelijkse Stadberichten schreef, redigeerde en controleerde ik.
Voor Maakplaats 021, speelkamers in verschillende OBA-locaties, ontwierp ik de website en schreef ik een contentstrategie.
Deze webshop voor zilveren sieraden help ik bij het verschijnen van nieuwe collecties met productbeschrijvingen voor op de website.
Voor De Pastazaak, een delicatessenzaak in Apeldoorn, verzorgde ik de volledige huisstijl: van het logo tot de gehele website, inclusief SEO-proof teksten.
Voor de Local Goods Store in De Hallen maakte ik een flyer die het concept van de winkel uitlegt. Deze werd huis-aan-huis verspreid en meegegeven aan alle bezoekers van de winkel.
Een prospectus vol juridische taal en financiële voorwaarden toch aantrekkelijk verwoorden? Bij Film Bridge Capital laten ze dat met een gerust hart aan mij over. Mijn achtergrond in de filmwereld komt daarbij goed van pas.
Voor de Dag van de Korte Film, een samenwerking tussen Go Short, IFFR, NFF en Eye Filmmuseum, maakte ik een website waarop alle films en alle deelnemende filmtheaters duidelijk vindbaar zijn.
Als iets niet opvalt maar vanzelfsprekend voelt, weet je dat het écht goed is. Dat geldt voor een goede tekst, maar ook voor de verpakkingen van Alupet, die alomtegenwoordig zijn. Ik maak een nieuwe site voor Alupet, zodat die weer een poosje tegen de tand des tijds kan.
Bij HFM doen ze heel veel interessant onderzoek. Maar hoe deel je die kennis? Ik transformeerde academische teksten tot leesbare stukken.
Voor Graffitinetwerk schreef ik blogs en nieuwsberichten om meer klanten te trekken voor workshops en bedrijfsuitjes.